perjantai 26. heinäkuuta 2013

prismalla

Sara treenas ekana. Teki vähän seuruuta ja kehäänmenoja, palkkailin tiiviydestä ja perusasennon tarjoomisesta. Ruutua niin että marko laittoi ruutuun namikipon kun lähti merkiltä. Ehkä vähän tyhmä idea kun se oli niin iso apu niin nyt en tiedä oisko se pongannut punaisen ruudun keltaisilla nauhoilla nurtsilta, ehkä se ois. Lippusiimaa ei ollut vieläkään. Meinas luisteilla merkeistä ruudun suuntaan kun tehtiin toistoja. Oli aika kuuma ja läähätti kielipitkänä juoksemisesta. Tehtiin kuitenkin vielä metskua ja tunnari. Metskussa näytin eka namin ja teki tosi hyvin :) Tunnarissa viiletti taas törkeesti ohi, teimpä niin että vaikka muu olikin hyvää niin ei nyt saanut heti namppaa vaan uusittiin, näytin että mulla on nami, ja osas kyllä tällätä ittensä ihan oikein perusasentoon ilman sitä takalenkkiä. Oli superkuumissaan ja paikallaolot Jaypon kaa, yritti vaan valahdella maahan, tehtiin sitten pelkkä istuminen kun lopulta sain sen ylipäätään istumaan.

Hups Jaypon jälkeen. Kierroista seuraamista, ei ollut ihan normitasoa, pää heilu, epätasanen alusta ja mä kompuroin. Ruutua myös Hupulle, ekalla oli lelu ruudussa, meni hyvin mutta lelua ei kyllä nähnyt. Sitten tulikin pohtimisen aihe kun evl-ruutuna tekee stopin ihan superlöysästi semmosen lenkin, yritetiin heittopalkkaa markolta, ei juuri parantunut. Jos ite seisoin matkalla ja heitin ni joo ok, mutta onhan siinä aika iso ero kun se just sinne mun suuntaan kaartais. Pitää ehkä tehdä niitä mitä joskus ajat sitte ja oon unohtanut että kun on menossa ruutuun niin mä juoksen merkin kohdalle palkkaamaan, niillä se ainaki sillon oli parempi. Metskulla vähän nostoja ja vauhtinoutoa. Tunnari vielä niin että Marko vei kapulan. Ei kai ihmeitä, annoin pidä käskyn kun oli lähempänä mua ja palkkasin nopee sivulta.

Olipas kuuma, mihin se mun syksy katos?

Aamutreeneissä on tehty tunnarilla pitoja ja siinä sivussa puolivahingossa vähän oman etsimistä, vitsit tänää se hukkas kapulan ja viiletti ympäriinsä etsimässä ei kuullu muuta ku piti huikkasta maahan ja sitte pysähty hetkeks, en voinut antaa jatkaa etsimistä ku alue rupes laajentuu talon kulmalle ja siellä voi mennä vaikka mitä rähjiä aamulenkillään.. niin ja seuraamista on kans tehty ja luoksetulon maahanmenoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti