sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Moikka!

Mä oon Sanna, musta ei syystä tullut graafista suunnittelijaa (kts. otsikon kuva..) tai muutakaan luovan alan ammattilaista, musta tuli toimistoduunari (kunnes päätän tehdä jotain muuta?). Oon aina suhtautunut milloin mihinkin vaihtuvaan vapaa-ajan asiaan palavalla intohimolla, ennen se numero yksi oli suosikkibändien keikoilla kiertäminen, nyt ei enää jaksa sillä aktiivisuudella sitä kuluttavaa puuhaa, nyt mun ykköspuuha on toko. Yhteinen harrastus rakkaimmista rakkaimpien perheenjäsenten kanssa, koirilla on kivaa, mulla on kivaa. Tää blogi käsittelee jatkossa lähinnä sitä tokoa. Mulla on/oli koirien kuulumisblogi, se ei kuitenkaan tunnu omalta kuin juuri niihin kuulumisiin, kun kirjoittajatkin vaihtunut matkan varrella, ja blogi alkoi kotikoira-Saran blogina :) Salassaoleva treeniblogi rupes tuntumaan tyhmältä, tykkään kaikesta uudesta, ja aloittelen aina uusia treenivihkoja ja päiväkirjoja, joten miksipäs ei uusittas tätäkin (yläpalkin kuvan uusin mahdollisimman pian). Tässä blogissa kirjaan ylös mitä tehtiin, ehkä myös mitä pitäs tehdä. Toivon mukaan en ainakaan tilitä siitä ettei ehdi treenata tai pohtia koirien treenejä, koska

Tokoon hurahdettuani oon puuhastellut kaikkea muutakin kuin vaan treenannut, ja kerännyt itselleni melkoisen määrän tokoon liittyviä ja liittymättömiä vastuita, jatkossa pyrin järjestelemään elämää vähän enempi siihen suuntaan jossa energia ja aika ja vaiva käytetään omien koirien juttuihin, se mitä jää yli,  niin käytetään sitten vaikka johonkin ei koira-aiheiseen. Vaikka neulominen on kans aika in, hurahdan siihen sun muuhun näpertelyyn tasaisin väliajoin.

Blogissa mukana schapendoes Sara 5v (EVL) ja bordercollie Hups (1,5v) (ALOssa käyty). Sarasta tulee valio ja Hupsista tulee ihan törkeen hyvä :)

Mulle toko-ohjeeksi:
"To achieve all that is possible, we must attempt the impossible. To be as much as we can be we must dream of being more" -Karen Rayn
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti